Vrácení a reklamace

Reklamační proces - Vrácení zboží

ZDE si stáhněte reklamační formulář a vyplňte jej. Zboží zabalte do originálního pouzdra a krabičky, ve které vám přišly. Nezapomeňte, prosím, přiložit veškeré doplňky včetně čistícího hadříku. Do balíčku vložte také vyplněný reklamační formulář a fakturu, kterou jste od nás obdrželi.

Zakoupené brýle můžete vrátit bez udání důvodu do 14 dnů od doručení.  Pokud s nimi není něco v pořádku, prosíme abyste nám dali co nejdřívě vědět na reklamace@ocoolar.cz

V obou případech nám, prosím celý balíček, zabalený podle výše uvedeného, pošlete na adresu: 

Ocoolar s.r.o., Nádražní 129, 251 64 Mnichovice

  •  Zabalení a přeprava zásilky musí být bezpečná. Nemůžeme převzít odpovědnost za balíčky, které byly během přepravy poškozeny či ztraceny! 

Přeprava, přebrání a kontrola zásilky může trvat až 10 dní. O všech krocích vás budeme informovat emailem. Na kompletní vyřízení reklamace máme až 30 dní, ale snažíme se řešit vše co nejrychleji.

  • Vaše peníze vám odešleme zpět ihned po dořešení reklamace. Nezapomeňte, že převod peněz může trvat 2 - 5 pracovních dnů dle způsobu platby, vaší banky, atp.

Pokud jste naše brýle koupili na dobírku, prosím napište nám email na reklamace@ocoolar.cz  pro sdělení vašich bankovních údajů.